Marketing farmaceutyczny i suplementy dla sportowców – czy wygląd etykiet wpływa na wybór konsumentów?

marketing etykiety 1Żyjemy dzisiaj w świecie przebodźcowanym od różnego rodzaju informacji oraz komunikatów, które próbują zdobyć naszą atencję oraz zainteresowanie. Na dobrą reklamę ma nie tylko wpływ jasny przekaz informacyjny, ale także każdy detal wizualny, przykuwający oko potencjalnego nabywcy do danego produktu.

Branding dla firmy, czyli stworzenie wizualnej tożsamości marki, która będzie kojarzona ze wszystkim, co dobre i sprawdzone – odgrywa tutaj kluczową funkcję. Czy agencja reklamowa, tworząca strategię marketingową dla konkretnego klienta, zawsze idzie taką samą ścieżką?

Przekaz zawarty w detalach

marketing etykiety 2Oczy człowieka potrafią często dostrzec najmniejsze detale, nawet w reklamach. Pytanie, czy potrafią nie tylko dostrzec, ale także zrozumieć lub nawet domyślić się, co potrafi kryć każdy zamieszczony detal? Czasami są to pewne przyjęte schematy, czasami oryginalne i jedyne w swoim rodzaju pomysły, które pasują przy pojedynczej tematyce reklamy. Identyfikacja wizualna firmy promującej suplementy dla sportowców zazwyczaj próbuje stworzyć wyobrażony świat przeżyć, który będzie krążył wokół czynności, które na co dzień wykonuje każdy sportowiec. W skrócie marketing farmaceutyczny chce „przemycić” do głowy potencjalnego klienta jednolitą wizję tego, jak powinna być postrzegana marka - więcej informacji o skutecznym marketingu znajdziesz na stronie BG agencji kreatywnej. Dlatego projektowanie opakowań i etykiet jest mocno uzależnione od tego, jakie są wytyczne ze strony producenta.

Detale zależne od projektu

W zależności od projektu można stworzyć etykiety, które nie tylko będą pomysłowe, ale także zapadną w pamięci – dzięki detalom, które będą je wyróżniać. Dobra agencja reklamowa jest w stanie zaprojektować grafikę, która może wywołać w kliencie błyskawiczną myśl – „kurcze, ale fajny pomysł”. Ile razy było tak, że pomyśleliście w ten sposób? Ostatecznie wygląd etykiet to nie jedyna rzecz, która powinna przyciągnąć do siebie konsumentów. Podchodząc do tematu bardziej surowo, etykiety to tylko ozdobnik, który reprezentuje konkretne produkty. Wybierając suplementy, należy kierować się przede wszystkim tym, co konkretnie ma wspomóc nasz organizm – i to powinno być najważniejsze.

Background Image

Header Color

:

Content Color

: